Bekerfinale Heusdens – v.d. Bos

Op Sinterklaasavond werden de halve finales van de beker van Schiedam gespeeld. Op het programma stonden Ron Heusdens-Edwin de Jager en Guido v.d. Berg-Rob v.d. Bos. In de eerste partij kwam een theoretische variant op het bord waarin het evenwicht niet of nauwelijks verstoord werd met een logische remise als gevolg. In de tweede halve finale had Rob, naar het schijnt, winstkansen maar hij wist die uiteindelijk niet te verzilveren en ook deze partij eindigde in remise. Het lot moest derhalve beslissen wie er door mochten naar de finale en de gelukkigen waren Ron en Rob. Onduidelijk is nog wanneer de finale wordt gespeeld.

Verder werden nog een drietal wedstrijden voor de onderlinge gespeeld. Hier vielen in tegenstelling tot de bekerwedstrijden alleen maar beslissingen: van Mastrigt-van Leijen 2-0, Kos-Tiny Mous 2-0, Luteyn-Burgherhout 2-0

Dit bericht is geplaatst in Bekertoernooi. Bookmark de permalink.