Competities

Op divese fronten zetten de leden van van Stigt Thans hun beste beentje voor.

Zo wordt er door drie tientallen deelgenomen aan de nationale competitie. Het eerste team speelt in het seizoen 2011/2012 in de Ereklasse, het tweede tiental in de Hoofdklasse B en het derde tiental in de Tweede Klasse D.

In de provinciale competitie, georganiseerd door de ZHDB spelen we met twee zestallen. Beide teams komen dit seizoen uit in de Hoofdklasse.

Daarnaast doen we mee aan de bekercompetitie.

Op clubnviveau spelen wij jaarlijks een onderlinge competitie, wordt het kampioenschap van Schiedam georganiseerd, een bekercompetitie en rond de feestdagen worden er sneldamtoernooien georganiseerd.

Daarnaast doen tal van onze leden ook mee aan damtoernooien in binnen- en buitenland.

Tenslotte worden jaarlijks ook wat toernooien voor het basisonderwijs in Schiedam en Vlaardingen georganiseerd.