Onze club maakt gebruik van een tweetal lokaties.

De clubavonden en de thuiswedstrijden voor de ZHDB worden gespeeld in clubgebouw “De Basis” van C.G.V. Alliantie, Nijhoffplein 17, 3123 NH Schiedam

De thuiswedstrijden voor de Nationale Competitie worden in het seizoen 2012/2013 gespeeld in De Ark, Hargplein 101, 3121 VG, Schiedam. Eénmaal (zaterdag 13 oktober 2012) zal dit seizoen worden uitgeweken naar dienstencentrum “De Woudhoek”, Heijermansflat, Heijermansplein 35 3123 LA Schiedam.

Routebeschrijving naar het clublokaal “De Basis” (clubavond, ZHDB-competitie)

Met de auto:
Vanaf de A20 afslag Schiedam Noord. De afrit maakt vanuit beide richtingen een bocht van 180 graden en komt op de Churchillweg uit. Bij de verkeerslichten links. Aan het einde van de Churchillweg links aanhouden en daarna rechts met de bocht mee. U volgt de Mozartlaan (=van Dalsumlaan) en neemt de afslag Faasenplein (bij tramhalte met kenmerkende patatkraam) Het is de tweede afslag na de verkeerslichten van de Borodinlaan. Weg vervolgen tot fietspad (=Nijhoffplein). Auto parkeren, fietspad op en direct links ligt het speellokaal.

Openbaar vervoer met tramlijn  21:
Deze lijn loopt vanaf Rotterdam Centraal Station dwars door het centrum van Schiedam langs zowel station Scheidam Centrum als Station Nieuwland. Uitstappen bij halte “Boeier”, net voorbij de kenmerkende patatkraam. Richting patatkraam lopen en vervolgens linksaf het Faasenplein uitlopen tot aan het fietspad (=Nijhoffplein). Het fietspad op en direct links ligt het speellokaal.

Routebeschrijving naar De Ark (nationale competitie)

Met de auto:
Vanaf de A20 (vanaf Rotterdam) afslag Schiedam Noord. Onderaan de afrit linksaf de Churchilweg op. Bij de kruising (met stoplichten) rechtdoor. Aan het einde van de Churchilweg rechtsaf de Zwaluwlaan op . U ziet de Ark nu meteen rechts liggen. Om het gebouw heenrijden en parkeren.

Openbaar vervoer met tram 21 (richting Woudhoek)of 23 (richting Holy):
Deze lijnen lopen vanaf Rotterdam Centraal Station dwars door het centrum van Schiedam langs Schiedam Centrum en Station Nieuwland. Uitstappen bij halte “Hof van Spaland”. U loopt na het uistappen 100 meter terug, de Ark ligt aan uw linkerhand.