Edwin de Jager wint “Dammen op de dijk”

Op 27 juli 2013 organiseerde damclub Loosdrecht voor de 14e maal “Dammen op de dijk”. Speellokatie was het botenhuis Ottenhome, Zuwe 20 in Kortenhoef, gelegen aan de Loosdrechtse Plassen. Er waren 66 deelnemers, waaronder vier leden van van Stigt Thans: Edwin de Jager , Linda Schnieders, Dirk van Schaik sr en Matthijs Broek.

dammenopdedijk1

‘s-Ochtends en ‘s-middags speelde iedereen 5 partijen met de gong.  Elke 10 seconden een zet moeten doen n.a.v. een digital gong. In de finalerondes ‘s-middags werd Edwin 1e in de hoofdklasse en Linda 2e ook in de hoofdklasse. Matthijs werd 1e in de eerste klasse. Linda won tevens als beste dame.

dammenopdedijk2

Edwin, Linda en Matthijs wonnen totaal 4 bekers en 4 geldprijzen…:)  Oud-Ajax voetballer en dammer Rob de Wit won nog een prijs in de tweede klasse. Edwin won dit toernooi ook al in 2012.

Alle info is te vinden op:  www.dammenopdedijk.nl  en toernooibase.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.