Spanning terug in 1e klasse

In de eerste klasse van het kampioenschap van Schiedam ging de trotse koploper, Guido van den Berg, onderuit door een akelig zetje die werd uitgevoerd door Dirk van Schaik sr. Door zijn overwinning op Wim Heuvelman is Tiny Mous de koploper nu tot op twee punten genaderd met nog wel een wedstrijd te goed. Linda Schnieders volgt de twee in het kielzog na een remise met Peter Lansbergen. Rob v.d. Bos staat vierde na zijn overwinning op Frans Teijn. Fokke van Leijen won van Kees Osté en de laatste partij in de 1e klasse Peter van Stijn – Matthijs Broek einigde in een remise.

In de hoofdklasse slechts één beslissing op vrijdag drie mei. Edwin de Jager won van Agita Marterere. De overige drie partijen Peter v.d. Stap – Ron Heusdens, Gerrit van Mastrigt – Frits Luteijn en Win Vrijland – Kees Romein eindigden in een puntendeling. Door een groot verschil in gespeelde wedstrijden is de stand wat onoverzichtelijk. Frits gaat aan de leiding met 14 uit 10. Edwin Torn volgt met 11 uit 7 en Ron staat momenteel derde met 10 uit 7.

Voor de actuele stand kunt u terecht op toernooibase.

Dit bericht is geplaatst in Kampioenschap van Schiedam. Bookmark de permalink.