van Stigt Thans 1 – De Lier 1 8-4

Het eerste zestal boekte tegen De Lier een relatief eenvoudige overwinning in de stijd om het kampioenschap van de ZHDB. Doordat een aantal spelers in Polen aan een toernooi mee doet moest er wat geïmprovisserd worden met de opstelling maar dat pakte goed uit.

Dirk van Schaijk sr. had weinig problemen met van Staelduinen en bracht de Schiedammers op vorosprong. Een voorbeeld dat snel daarna gevolgd werd door Frits Luteijn en Kees Romeijn. Tussenstand 6-0. Sarah Rijgersberg ging in een eindspelletje onderuit tegen Martin v.d. Hout die zo iets terug deed voor de gasten. Gerrit van Mastrigt hield een punt over aan de wedstrijd tegen Frans Slot en Wim Vrijland hield Peter v.d. Stap  in bedwang. Eindstand 8-4.

Hiermee komt vST1 eindelijk op gelijke hoogt met vST 2 in de hoofdklasse van de ZHDB.