Ruud van Drunen overleden

Vandaag ontvingen wij het trieste bericht dat Ruud van Drunen gisteren op 51-jarige leeftijd is overleden. We wisten allemaal dat Ruud zeer ernstig ziek was, maar toch komt het bericht van zijn overlijden als een mokerslag aan.

Met het heengaan van Ruud verliezen wij een damliefhebber pur sang die tot op het allerlaatste moment nog met enige regelmaat zijn partijen speelde. Dat hebben wij onlangs nog meegemaakt met het kampioenschap van Schiedam 2012 waaraan Ruud ook mee deed. Hij wilde, hoe slecht zijn gezondheid ook was, al zijn partijen netjes tot een goed einde brengen.

Wij wensen de familie van Drunen heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Gelegenheid tot het afscheid nemen van Ruud is op woensdag 8 augustus 2012 om 16.30 uur bij Yarden Uitvaartcentrum en Crematorium, Maeterlinckweg 101, Rotterdam.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.