Schiedams kampioenschap

In de strijd om het Schiedams kampioenschap blijft Gerrit van Mastrigt in de hoofdklasse de trotse koploper na een remise tegen Edwin de Jager. Ron Heusdens volgt hem op de voet met 1 punt, maar ook 1 wedstrijd, minder.In de 1e klasse werd de topper tussen Peter Lansbergen en Edwin Torn door laatstgenoemde gewonnen. Michiel Torn denderde door in zijn race naar het kampioenschap. Dit keer werd Ratan Ganeshie aan de zegekar gebonden.

In de wedstrijd tussen Leo Mous en Rob van den Bos, die eindigde in remise, miste Leo een goede kans op de winst. Rob speelde foutief 13-18. Leo vervolgde met 43-39 waar een leuke combinatie mogelijk was met uitstekende kansen voor wit.

Voor de tussenstanden in zowel de Hoofd- als Eerste Klasse, kijk op Toernooibase

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.