Fileleed voor Micone

Zaterdag 10 november speelden zowel van Stigt Thans 2 als 3 tegen teams van Micone. Flinke files veroorzaakt door wat ongelukken onderweg zorgden er voor dat een groot aantal Tilburgers, hoewel ruimschoots op tijd vertrokken, heel laat of zelfs te laat ons speellokaal bereikten. Dit resulteerde in een viertal reglemantaire overwinningen voor van Stigt Thans, te weten 1 partij bij vST2-Micone 1 en en maar liefts drie bij vST 3-Micone 2.

Ondanks de gratis punten wist vST 2 toch geen punten aan deze wedstrijd over te houden. De gasten, exra gemotiveerd waarschijnlijk, gingen met een 7-13 overwinning aan de haal.

De 6-0 voorsprong van het derde, dat nog geen enkel wedstrijdpunt  in de voorgaande wedstrijden in de wacht had weten te slepen, was ternauwernood genoeg voor een 11-9 overwinning. Met een bijsmaakje, dat wel.