Dammen, het mag weer een beetje

De afgekondigde versoepelingen van de Corona maatregelen zorgen er voor dat het spelen van onderlinge wedstrijden in clubverband vanaf nu weer mogelijk is. Dat betekent dat vanaf vrijdag 21 januari er weer op de clubavond gespeeld kan worden. Toegang tot de club is alleen mogelijk met een geldig Corona Toegangsbewijs.

Nationale competitie
Het KNDB bestuur heeft gisteren n.a.v. de persconferentie van afgelopen vrijdag met betrekking tot de nationale competitie het volgende besloten: Ronde 8 van de NC wordt niet gespeeld op 22 januari, maar is verschoven naar 2 april. Het rooster voor de NC ziet er nu als volgt uit:

– Inhaalwedstrijden: 29 januari
– Ronde 9: 5 februari
– Ronde 10: 19 februari
– Ronde 11: 5 maart
– Ronde 7: 19 maart
– Ronde 8: 2 april
– Nacompetitie: 16 april

ZHDB competitie
Van de wedstrijdleider van de ZHDB is het volgende bericht ontvangen:
De wedstrijden van de ZHDB clubcompetitie die waren gepland in de weken van 17-21 januari en 24-28 januari zullen niet doorgaan. Net als eerdere afgelaste wedstrijden zullen deze voor later dit voorjaar opnieuw worden ingepland.

Laten we hopen dat spoedig alle damactiviteiten, dus ook de competitie, zullen worden vrijgegeven. Dat zal afhangen van de beslissing die het kabinet eind januari zal nemen.

Dit bericht is geplaatst in Actueel. Bookmark de permalink.