Fijne jaarwisseling

Het was door Corona wederom een bijzonder jaar voor onze club.

Er is geen Kampioenschap van Schiedam gespeeld en er was helaas weinig ruimte voor clubavonden, zodat ook het clubkampioenschap een rommelig verloop heeft. Ook het eieren- en oliebollen dammen kon allemaal niet doorgaan en in de competitie was het af en toe alle hens aan dek om drie tientalen achter de borden te krijgen. Maar het is gelukt.

Gelukkig waren er ook positieve zaken. Over de competitie kunnen we tot nu toe best tevreden zijn: het eerste heeft het geweldig gedaan en heeft het behalen van de vijfde landstitel helemaal in eigen hand. Ook het tweede heeft nog steeds zicht op handhaving in de ereklasse. En het derde gaat zeker in het linker rijtje van de eerste klasse eindigen. Nu alleen nog maar hopen dat de competitie kan worden uitgespeeld. Want anders zou dat een enorme domper zijn.

Wat het laatste betreft: het KNDB bestuur heeft in verband met de geldende coronaregels besloten dat de zevende ronde van de competitie op 8 januari niet zal worden gespeeld en naar achteren zal worden doorgeschoven. Na de persconferentie van begin januari zal het bestuur besluiten nemen over het vervolg van de competitie. Dat wordt helaas spannend. Laten we hopen op positieve ontwikkelingen.

Hoe het ook zij, we hebben ons te schikken in ons lot en blijven vertrouwen in een betere toekomst, die er vast wel zal komen.

We wensen jullie en jullie naasten een gezond en gelukkig 2022 en we hopen iedereen zo snel mogelijk weer op de club of bij een competitiewedstrijd te ontmoeten!

Dit bericht is geplaatst in Actueel. Bookmark de permalink.