Tiny Mous nieuwe voorzitter

Op vrijdag 27 augustus, wat later dan gebruikelijk vanwege Covid-19, werd de Algemene Ledenvergadering van van Stigt Thans gehouden. Deze vergadering, waarbij de opkomst best hoog was te noemen, is er één die Tiny Mous niet licht zal vergeten. Allereerst werd hij samen met broer Leo in het zonnetje gezet vanwege het 50-jarig lidmaatschap van onze club.

Tiny Mous biedt het eerste examplaar van zijn boek aan scheidend voorzitter Frits Luteyn aan.

Vervolgens werd Tiny met algemene stemmen verkozen tot onze nieuwe voorzitter. Hij neemt daarmee de voorzittershamer over van Frits Luteyn, die de afgelopen 16 jaar onze voorman was. Frits blijft wel deel uitmaken van het bestuur, waarbij hij met name  de perszaken voor zijn rekening zal nemen.

De voorzittershamer in ruil voor het boek

Hoogtepunt van de vergadering was echter de de presentatie van zijn boek “Mijn 50 jaar bij damclub Schiedam”, waarin Tiny een prachtig overzicht heeft gemaakt van onze club in de afgelopen halve eeuw. Na de presentatie gingen de boeken als warme broodjes over de spreekwoordelijke toonbank.

Dit bericht is geplaatst in Actueel. Bookmark de permalink.