Eric de Heide overleden

Met groot leedwezen hebben wij kennis genomen van het overlijden van Eric de Heide. Eric is vele jaren een trouw lid geweest van het Vlaardingse V.D.V., dat inmiddels is opgegaan in “van Stigt Thans”. De fusie was voor Eric het moment om de damsport vaarwel te zeggen. Dat hij het dammen nog steeds een warm hart toe droeg bleek uit het feit dat hij zich dit jaar  had aangemeld voor het kampioenschap van Schiedam. Ondanks het feit dat zijn gezondheid toen al te wensen over liet speelde Eric nog een prima toernooi. Naar nu duidelijk is geworden zijn dit zijn laatste dampartijen geweest. Eric is afgelopen zaterdag, slechts 62 jaar oud, overleden.

Wij wensen de nabestaanden veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies.

De crematieplechtigheid zal plaatsvinden in de aula van Beukenhof op vrijdag 26 oktboer, 09.30 uur. Het adres is Burg. van Haarenlaan 1450, Schiedam.

Dit bericht is geplaatst in Actueel. Bookmark de permalink.