Loting 1e ronde beker bekend

Op vrijdag 06 juli is na afloop van de jaarvergadering geloot voor de eerste ronde van de beker. De partijen dienen uiterlijk 17 augustus gespeeld te zijn. Wanneer er op die datum geen uitslag is, dan beslist de de wedstrijdleiding.

De loting leverde  (in chronologische volgorde) de volgende paringen op:

Wim Vrijland – Dummy
Gerrit van Mastrigt – Wim Heuvelman
Edwin de Jager – Tiny Mous
Michiel Torn – Peter van Stijn
Matthijs Broek – Peter van der Stap
Frans Teijn – Kees Romijn
Ron Heusdens – Leo Mous
Geert Prinsen – Guido van den Berg
Dirk van Schaik sr – Ton Burgerhout
Frits Luteyn – Rob van den Bos
Peter Lansbergen – Hans Lansbergen
Edwin Torn  – Adri van Huet

Ons trouwe clublid Dummy zag het niet zitten om te spelen tegen de kersverse nummer twee van het kampioenschap van Schiedam. Hierdoor gaat Wim Vrijland automatisch naar de tweede ronde. Nadat vorig jaar de broetjes Torn aan elkaar werden gekoppeld, is er dit jaar een ander familiedrama. Hans en Peter Lansbergen dienen elkaar te bekampen voor een plek in ronde twee. Opvallend is ook de paring tussen Dirk van Schaik sr en Ton Burgerhout, die elkaar ook nog gaan bestrijden in een promotie/degradatiewedstrijd.

Dit bericht is geplaatst in Bekertoernooi. Bookmark de permalink.